1. Când primesc comanda?

      Livrarea este conditionata de stocul disponibil!

 Pentru produsele aflate în stoc, termenul de livrare este de aproximativ 4-5 zile lucratoare, de la momentul confirmarii comenzii de catre consultantii Balerines.ro.
In cazul in care nu putem onora comanda dvs sau,daca din anumite motive se vor inregistra intarzieri, veti fi informati la adresa de e-mail sau la numarul de telefon oferit de catre dvs la inregistrare.

2. Pot înregistra o comandă pe care să o primesc mai tarziu?
    DA, puteti inregistra o comanda pe care sa o primiti la o data anume (specificata in comanda, la observatii), insa timpul dintre data inregistrarii comenzii si data la care doriti sa se faca livrarea trebuie sa nu depaseasca 10 zile calendaristice.

3. Ce se întâmplă în cazul in care nu îmi este bună mărimea, sau dacă pur și simplu nu îmi place produsul comandat?
   Tinand cont de legislatia in vigoare, aveti posibilitatea de a renunta la produs in termen de 14 zile de la primirea acestuia.
Puteti opta si pentru schimbarea produsului/produselor. Pentru acestea, veti fi consiliat de echipa balerines prin telefon si/sau e-mail.
In cazul unui schimb sau retur, va rugam sa faceti o sesizare scrisa la adresa de e-mail:  baler.ines@yahoo.com

 4. Cum trimit înapoi produsul nedorit? Cine va suporta cheltuielile?

    In cazul exercitarii dreptului de renuntare/ returnare a produsului, clientul suporta cheltuielile de transport.

Va informam ca schimbul produsului sau rambursarea contravalorii produsului se vor face in conditiile in care receptionam produsul intact,fara semne de uzura fizica( murdarie, pete, rupturi sau care prezinta mirosuri improprii)

In cazul in care doriti acest lucru, va rugam sa ne contactati in scris, pentru a putea coopera cat mai bine cu dvs.

5. Cum se rambursează contravaloarea în cazul în care doresc acest lucru?
    Contravaloarea se poate rambursa DOAR prin transfer bancar, in contul indicat de catre dvs.


6. Cum pot plăti o comanda ?

    Va punem la dispozitie 2 modalitati de plata:

-ramburs, la curier. Suma integrala va fi platita in numerar, la curier!

-plata prin transfer bancar.Suma integrala va fi achitata in avans!

 

7. Pot ridica personal produsele comandate?

    Din pacate, momentan nu avem showroom-uri in Romania, astfel ca putem onora doar comenzi online.


8.Unde pot modifica datele personale/ parola? Am uitat parola, ce sa fac?


 
Din cauza  unor erori in sistem, in aceasta perioada nu se pot reseta parolele.

Va rugam se ne contactati telefonic pentru detalii.


 


 

 




 

 



   Produsele sunt livrare prin firmele de curierat cu care colaboram (a se vedea si INFORMATII GENERALE/LIVRAREA PROSELOR).
Factura ce insoteste produsele tine loc de contract de vanzare- cumparare, conform legislatiei romane, si semnarea documentelor insotitoare (factura, awb curier) confirma acceptarea produselor de catre client. 

Receptia produselor la primirea coletului.
Daca in acest termen nu se semnaleaza nimic catre Balerines.ro, coletul se considera acceptat de catre client.
Momentul incheierii contractului este considerat momentul livrarii produselor, semnatura clientului pe documentele de livrare confirmand acceptarea produselor ca si corespunzatoare si conforme cu comanda efectuata.
Daca, la primirea produselor, clientul considera ca produsul nu este conform cu comanda efectuata, aveti la dispozitie maxim 14 zile lucratoare pentru a returna produsul.
Pentru produsele care nu sunt in stoc, in functie de produs, de cerintele clientului si de locatia din care ar putea fi aduse, Balerines.ro isi rezerva dreptul de a mari termenul de livrare/retur catre client, cu acordul in prealabil obtinut din partea clientului.
Livrarea este conditionata de stocul disponibil.
Sambata nu se expediaza colete.
Sambata se efectueaza munca de teren, la solicitarile profesorilor, pentru grupe mai mari de 5 copii.

Pentru orice nelamuriri sau intrebari legate de produsele sau serviciile noastre va stam la dispozitie de luni pana vineri , in intervalul 11:00-19:00, la numerele de telefon:0730.10.31.21/|Vodafone  sau 0752.12.20.50/Orange                                  

Pentru sugestii sau reclamatii va rugam sa folositi adresa de e-mail: baler.ines@yahoo.com