Politica de retur

Dacă doriti sa returnati un produs catre BalerInes, indiferent de motiv, trebuie să urmati procedurile de returnare prezentate mai jos si sa trimiteti catre noi produsul pe care l-ati primit, în conformitate cu conditiile de returnare a produselor:

NU SE POT RETURNA PRODUSELE FOLOSITE!

- produsul nu va prezenta semne de uzura sau mirosuri improprii (miros de transpiratie, miros de detergent)

- produsul nu va fi deteriorat si nu va avea accesorii lipsa (sireturi, snururi, etichete etc...)

- instiintarea pentru returnarea produsului sa fie facuta in cel mult 14 zile de la momentul primirii coletului. Consideram ca initiativa de a schimba un produs o puteti lua inca din prima zi cand, dupa proba, va puteti forma o parere in legatura cu potrivirea produsului. Intentia de schimb/retur v-o puteti contura in cateva minute!

- returnarea produselor se va face intr-un ambalaj care nu permite deteriorarea produsului pe durata transportului

- ne rezervam dreptul de a refuza coletele deteriorate sau produsele care prezinta semne de uzura

- retururile se vor face numai impreuna cu documentele primite, etichetele atasate, in pungile sau cutiile producatorilor, asa cum le-ati primit!


Modalitate de returnare:

- Va rugam sa ne instiintati de intentia de a returna produsul printr-un e-mail la adresa contact@balerines.ro, care sa contina:

-numele din comanda,

-numarul comenzii,

-produsul pe care doriti sa-l returnat

Dupa confirmarea de primire a solicitarii, ne puteti returna produsul EXCLUSIV prin curier rapid, cu RAMBURS 0 lei.
Taxele de retur vor fi achitate de catre expeditor, de catre dvs, fie pe loc la predarea coletului, fie va fie va fi scazuta din suma de rambursat.
-Tariful de restituire colet pentru care doriti rambursarea banilor in cont poate fi, cu acceptul dvs:
-12,85 lei pentru plicuri
-17,00 lei pentru cutii mici

-23,00 lei pentru cutii mari, cu tutu-uri
Daca doriti sa beneficiati de aceste taxe de expeditie aferente contractului nostru cu firma de curierat Fan Courier, acestea pot fi scazute din contravaloarea produselor returnate.
Puteti folositi serviciile altei firme de curierat. Alegerea va apartine.

- pentru returnarea banilor este nevoie sa ne comunicati un cont IBAN, aceasta fiind singura modalitate posibila de plata a contravalorii returului. Puteti sa atasatai in colet contul IBAN scris ( 24 caractere + numele intreg al titularului contului), sau il puteti trimite prin email baler.ines@yahoo.com.
Veti primi contravaloarea produsului returnat in maxim 14 zile de la sosirea coletului la noi, mai putin suma reprezentand taxa de transport a coletului de la dvs catre noi.

Asigurati-va că nu există semne/pete pe produse!

Aveti obligatia legala de a avea grija de produs/e cat timp se afla in posesia dvs.

Baza legala!

Conform legislatiei in vigoare, renuntarea la cumparare este aplicabila doar clientilor persoane fizice. Conform OG. 130/2000, consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile de la primirea produsului.

Toate cheltuielile de returnare vor fi suportate de catre dvs. iar rambursarea contravalorii produsului se va face in maxim 14  zile calendaristice de la retur ,prin transfer bancar in contul indicat de client.

Renuntarea la cumparare in termen de 14 zile se poate aplica doar pentru produsele livrate prin curier. Incheierea contractului are loc in momentul emiterii facturii fiscale,aceasta tinand loc de contract in cazul in care cumparatorul este persoana fizica.
Produsul trebuie returnat in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit), folosind un serviciu de curierat.

Returnarea se poate face prin intermediul firmelor de curierat, costurile fiind cele standard.
Ne rezervam dreptul de a nu accepta pentru returnare produsele care prezinta ambalaje deteriorate sau incomplete, urme de uzura, zgarieturi, lovituri, accesorii lipsa, mirosuri improprii, etc.

Coletele ce nu corespund din punct de vedere estetic pot fi refuzate.

Pentru a evita neintelegerile, coletul va fi fotografiat si se va intocmi impreuna cu reprezentantul firmei de curierat un proces verbal in care se va specifica starea coletului si a produsului din interior.
De asemenea, ne rezervam dreptul de a refuza acceptarea returului in situatia unor abuzuri. In cazul in care pentru un cont de client se returneaza mai mult de 25% din valoarea totala a comenzilor, ne rezervam dreptul de a sista livrarile catre clientul respectiv fara o notificare prealabila.

Retur / schimb!

Clientul poate solicita returnarea produselor in urmatoarele situatii si conditii:

1. Inlocuire model care nu va avantajeaza.

Daca produsul comandat se dovedeste a nu fi conform cu necesitatile dumneavoastra, puteti solicita returnarea si/sau inlocuirea acestuia.

Conditie:Produsul sa nu fie purtat, sa se afle in stare perfecta si sa aiba toate etichetele si documentele cu care a fost livrat.

Clientul poate solicita returnarea acestuia pentru inlocuire, iar daca produsul nu mai este pe stoc, poate opta pentru rambursarea integrala a contravalorii.

Daca se agreeaza inlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, veti plati diferenta, iar daca valoarea este mai mica, veti primi o rambursare partiala .

Transportul pentru produsul returnat si inlocuit este suportat in intregime de catre client.

2. Renuntarea integrala a achizitiei!

Conform legislatiei in vigoare, renuntarea la cumparare este aplicabila doar clientilor persoane fizice. Conform OG. 130/2000, consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile de la primirea produsului sau in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului.

Toate cheltuielile de returnare vor fi suportate de catre dvs. iar rambursarea contravalorii produsului se va face in maxim 30 de zile calendaristice de la retur ,prin transfer bancar in contul indicat de client .

Renuntarea la cumparare in termen de 14 zile se poate aplica doar pentru produsele livrate prin curier. Incheierea contractului are loc in momentul emiterii facturii fiscale,aceasta tinand loc de contract in cazul in care cumparatorul este persoana fizica.
Produsul trebuie returnat in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit), folosind un serviciu de curierat.

Costurile de returnare sunt suportate in intregime de client.

Returnarea se poate face prin intermediul firmelor de curierat, costurile fiind cele standard.
Ne rezervam dreptul de a nu accepta pentru returnare produsele care prezinta ambalaje deteriorate sau incomplete, urme de uzura, zgarieturi, lovituri, accesorii lipsa etc.

Coletele ce nu corespund din punct de vedere estetic vor fi refuzate.

Pentru a evita neintelegerile, coletul va fi fotografiat si se va intocmi impreuna cu reprezentantul firmei de curierat un proces verbal in care se va specifica starea coletului si a produsului din interior.
De asemenea, ne rezervam dreptul de a refuza acceptarea returului in situatia unor abuzuri.

In cazul in care pentru un cont de client se returneaza frecvent mai mult de 25% din valoarea totala a comenzilor, ne rezervam dreptul de a sista livrarile ulterioare catre clientul respectiv, fara o notificare prealabila.

3. Produse care au fost livrate gresit!

Livrarea altor produse decat cele selectate in comanda trebuie semnalata imediat, iar clientul poate refuza receptia. In aceste situatii se considera eroare de livrare din vina noastra.

Costurile de retur si de transport pentru produsul inlocuitor, in acest caz, sunt suportate de vanzator.

Exceptie: in situatiile in care sunteti instiintati ca produsul dorit nu se afla in stoc , daca vi se comunica acest lucru si acceptati inlocuirea lui cu un alt produs similar, nu se considera greseala de livrare.

Daca starea stocurilor a fost confirmata telefonic si inlocuirea produselor a fost acceptata de catre dvs, nu suntem raspunzatori de nicio eroare!

Clientul poate solicita returnarea acestuia pentru inlocuire, iar daca produsul nu mai este pe stoc, poate opta pentru rambursarea integrala a contravalorii.

Daca se agreeaza inlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, veti plati diferenta, iar daca valoarea este mai mica, veti primi o rambursare partiala .

Vanzatorul va trimite produsul solicitat la schimb numai dupa ce clientul a returnat produsul cumparat initial.

NOTA:
In orice situatie de returnare a produselor, acestea trebuie sa fie in aceeasi stare, in ambalajul /cutia originala, cu etichetele intacte, NEFOLOSITE si impreuna cu toate documentele care le-au insotit (factura,aviz de insotire etc).

Rambursarea contravalorii produselor se va face prin transfer bancar intr-un cont indicat de dvs, in termen de maxim 30 de zile de la primirea coletului la sediul nostru .

Inlocuirea produsului se va face in cel mult 14 de zile de la retur.

Returnarea banilor ori, dupa caz, inlocuirea produselor se poate efectua in urmatoarele conditii:

  • Starea produselor achizitionate trebuie sa fie la fel ca la achizitionarea / primirea lor, inclusiv ambalajele.

  • Produsul sa nu fie purtat, sa se afle in stare perfecta si sa aiba toate etichetele cu care a fost livrat.

  • Contravaloarea produselor se achita in termen de maxim 14 zile de la primirea coletului la sediul nostru.

  • Taxa de transport este suportata de BalerInes.ro in cazul in care produsul are un defect din fabricatie. Acest lucru se constata in ziua in care ati receptionat produsul, nu dupa mai multe purtari. Reclamatiile ulterioare, dupa purtarea articolului, nu vor fi luate in considerare.

  • Taxa de transport este suportata de catre client in cazul in care se face schimb cu un alt produs sau comanda este returnata complet, in acest caz clientul va primi doar suma platita pe articole cumparate , nu si contravaloarea trasnportului

Aceste dispozitii se aplica conf. O.G. 130/2000, in cazul achizitionarii de produse din acest site folosind tehnicile de comunicare la distanta.

Clientul are dreptul sa opteze doar o singura data pentru returnarea/inlocuirea unui produs in conditiile art 4 alin.1 lit b) din O.G. 130/2000.